(Pozor, tento článek byl publikován před 10 lety)

Na původních stránkách zajišťoval vyhledávání v obsahu (až příliš) jednoduchý algoritmus, jehož použitelnost byla slušně řečeno velmi pochybná. Pro nový web jsem se tedy rozhodl využít možnosti, kterou nabízí nejpoužívanější vyhledávač současnosti – americký Google. Do stránek tak mohu vložit malý interní vyhledávač využívající technologie Googlu, ale vyhledávající pouze nad databází stránek, které jeho robot na našem webu našel.

Jedinou negativní vlastností tohoto řešení je zobrazování reklam ve výsledcích vyhledávání – pokud je vyhledávaná fráze komerčně zajímavá (například „ubytování“). Ale zjednodušeně řečeno, zobrazováním reklam platím za využívání vyhledávací technologie. A lepší kvalitní vyhledávání s reklamami než žádné.

Pevně věřím, že tento nástroj pomůže především náhodným návštěvníkům najít to, kvůli čemu na naše stránky přišli.